Opšti uslovi korišćenja

Osnovni podaci o firmi:

Aleksandar Marinković prMARWIN MEDIA

MIJE TODOROVIĆA 2, 34310, Topola, Srbija

MB: 65457784

PIB: 111500161

Dodatne informacije o uslugama

Detaljnije informacije o uslugama, sadržaju, nameni i druge informacije, su navedene u tekstu na stranici samih usluga.

Cena

Prikazana cena svake usluge je u dinarima (RSD) bez uračunatog PDV-a. U slučaju sniženja cene usluge, prikazana je prethodna cena usluge koja je precrtana, kao i nova cena koja je važeća.
 Cene svih proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.


S obzirom da trenutak potvrde kupovine može biti i više dana nakon ubacivanja proizvoda u korpu, cene svih proizvoda koji su ubačeni u korpu se ažuriraju u trenutku potvrde kupovine, pa je konačnu cenu koja će biti obračunata uvek potrebno proveriti u specifikaciji prilikom potvrde kupovine.

Unos podataka za isporuku

Unos podataka za isporuku Prilikom potvrde kupovine, obaveza kupca je da unese tačne podatke za isporuku usluge: ime i prezime, adresu (ulica i tačan broj), kontakt telefon na kome su dostupni i e-mail.
 Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Plaćanje

Klijenti plaćanje mogu obaviti na sledeće načine:

  • plaćanje platnim karticama onlajn

Plaćanje platnim karticama Maestro, Visa, MasterCard, Dina i American Express je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice.


Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je vaša porudžbina odobrena i u procesu pripreme za isporuku.


U skladu sa Ugovorom sa Banca Intesa procesorom platnih kartica, podaci o platnim karticama koje kupac unosi prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.


Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Dostava usluge

Najkasnije 24 sata nakon evidentirane uplate, kupcu se putem imejla dostavlja poziv za pristup svim materijalima za rad na uplaćenom kursu.

Izmena i otkaz porudžbine

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka početka korišćenja online kurseva bez bilo kakvih dodatnih troškova.

Za svaku izmenu ili otkaz najbolje je da nas kontaktirate što pre mailom na adresu dnevnadozavina@gmail.com

Politika reklamacije

Ukoliko kupac nije zadovoljan uslugom koja mu je isporučena, može uložiti žalbu, odnosno reklamirati uslugu.


U slučaju video kurseva, reklamacija je moguća najkasnije 10 dana od dana odobravanja pristupa kursu.

Reklamaciju možete prijaviti na email: dnevnadozavina@gmail.com

Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), broj porudžbine, kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.


Krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.
 Nakon uvažavanja reklamacije i kada se utvrdi da su ispunjeni gore navedeni uslovi za reklamaciju, MARWIN MEDIA će kupcu, ukoliko je saglasan, izvršiti modifikaciju/zamenu ili ukoliko kupac želi povraćaj novca MARWIN MEDIA će izvršiti povraćaj na isti način na koji je izvršena uplata i to u celosti iznosa koliko je plaćen proizvod.

Politika reklamacije u slučaju da ne pristigne mail sa podacima za pristup kursu ili ukoliko podaci na računu nisu ispravni

Ukoliko nakon uspešne kupovine ne primiš email sa podacima za pristup kursu u roku od 15 minuta, proveri najpre svoj Spam/Promotions folder. Ako i dalje nema poruke, slobodno nas kontaktiraj putem dnevnadozavina@gmail.com. Naš tim će ti u najkraćem roku ponovo poslati pristupne podatke.

Ukoliko primetiš da su podaci na računu netačni (npr. ime, prezime, adresa ili PIB), potrebno je da nas kontaktiraš najkasnije u roku od 3 dana od prijema računa, kako bismo izvršili ispravku i poslali ti novi račun sa tačnim podacima.

Naš cilj je da svaka kupovina bude bez stresa i da odmah dobiješ ono što si poručio/la.

Kontakt podaci

Slobodno nas kontaktirajte putem email adrese: dnevnadozavina@gmail.com
Ili putem telefona: 064/4537-263

Zaštita intelektualne svojine

Kupac se obavezuje da pristup platformi na kojoj se nalaze kursevi i drugi materijali, kao ni i snimke časova/radionice ne deli sa drugim osobama zbog etike, autorskih prava i zaštite intelektualne imovine.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime MARWIN MEDIA obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.


Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MARWIN MEDIA je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Korpa0
Nema proizvoda u korpi.
Nastavite kupovinu
0
Scroll to Top